2010-11-29, 23:09
UAB Tele2

ARTĖJANT ŠVENTĖMS TELE2 MULKINA KLIENTUS

 Tele2 konsultantai nesugeba paaiškinti telefonu iš kur sąskaitoje atsiranda įvairios sumos už būtus/nebūtus pokalbius, siųstas/nesiųstas SMS. Viskas ką jie sugeba išlementi - "taip yra sąskaitoje, nes sistema neklysta". Po to pareiškia, kad tai yra galutinė nuomonė, o nuėjus į atstovybę man bus pasakyta tas pats. Po to pasiteirauja, koks būtų mano kitas klausimas - suprask šis jau išspręstas. Nebesuprasdamas, kodėl operatorius visai nesigilina į mano, kaip kliento problemas padėkoju už "šiltą" pabendravimą ir atsisveikinu.

Pilietis A (Vilniaus m.)

Skaitytojų komentarai

Vilma 2011-03-29, 12:14

Ir man tas buvo. Pridėta prie sąskaitos 1,80 ct. už kažkokius balasavimus. Kada paprašiau sąskaitos išklotinės tada paprašė susimokėti 3 litus. Sužinojau, kad nevienam taip yra buve ir nieko negalima padaryti, nes išklotinėse tie skambučiai tikrai būna užregistruoti, o kompiuteris neklysta.....

Rašyti komentarą

Komentaro ilgis negali būti ilgesnis nei 2000 simbolių

Spausdami "Komentuoti", Jūs sutinkate su "Informacijos įvedimo taisyklėmis" ir "Atsakomybės ribojimo ir privatumo" sąlygomis.