2010-03-16, 15:56
UAB Tele2

DĖL NETEISĖTOS VEIKLOS

Laba diena, 

 Paskutinėje Tele 2 sąskaitoje yra nuoroda, kad man suteikėte  informacinio ir pramoginio turinio paslaugas. Bet aš jų neužsakiau. Kas davė teisę be mano žinios teikti  paslaugas kurias aš neužsakiau?

Tele2 atsakymas " 

Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad UAB TELE2 yra

ryšio operatorius, suteikiantis Jums galimybę

naudotis paslaugomis, o ne informacinio ir pramoginio

turinio paslaugų teikėjas. Informuojame, kad Jūsų

numeris 60605236 yra užsisakęs IPX Ericsson

prenumeratą trumpuoju numeriu 1692. Norint atsisakyti

šios prenumeratos, iš Jūsų minėto

telefono numerio reikia išsiųsti SMS žinutę

trumpuoju numeriu 1692, žinutėje įrašykite

raktinį žodį STOP. Detalesnę informaciją apie

šiuo trumpuoju numeriu teikiamas paslaugas galite

sužinoti rašydami el. laišką adresu

help@ericsson.com arba

hannamari.froman@ericsson.com.

Norime informuoti,

kad už papildomą mokestį galite gauti detalią

informaciją apie apmokestinamas paslaugas. Vieno mėnesio

skambučių detalizacijos užsakymo mokestis – 5 Lt,

ją galite užsakyti savitarnos svetainėje Mano Tele2

adresu http://www.manotele2.lt arba

paskambinę į TELE2 Klientų aptarnavimo centrą trumpuoju

numeriu 117 (skambinant iš Tele2 tinklo, kaina - 0,15

Lt už minutę) arba ilguoju tel. nr. +37068400117

(skambinant iš bet kurio kito ryšio tinklo,

kaina - kaip skambučio į Tele2 tinklą)."

 

 Išeina, kad minėtą firma įpareiguoja mane neapmokant man skaityti jų siunčiamas ir man brangiai kainuojančias SMS, bei siuntinėti jiems SMS. Kas apmokės man už darbą?

Be to TEle 2 neturi nemokamo telefono numerio ir norint išsiaiškinti vėl aš turiu apmokėti?

Tuo tarpu duomenų apsaugos įstatymas kalbaką kitą "

        Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (toliau – ERĮ) 69 straipsnio 1 dalyje nustatyta, kad elektroninių ryšių paslaugas, įskaitant elektroninio pašto pranešimų siuntimą, naudoti tiesioginės rinkodaros tikslu leidžiama tik gavus išankstinį abonento ar registruoto elektroninių ryšių paslaugų naudotojo sutikimą. Taigi gavę tiesioginės rinkodaros pasiūlymą, pagalvokite ar anksčiau nesate davę tokio sutikimo (pvz., dalyvaudami akcijose, žaidimuose, pildydami anketas, tapdami lojalumo programos dalyviu ar pan.)...."

Norint apskųsti neteisėtus veiksmus Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai el. būdų irgi reikia ten ne pusdienį pasedėti, susipažinant su jų pateiktais reikalavimais.

Todėl belieka kreiptis į žiniasklaida, gal ji padės sutramdyti sukčiautojus.

Pagarbiai dr. Kazimieras katutis tel. +37060605236

Pageidaučiau, kad mano pavardė viešai nebūtų skelbiama.

Kazimieras

Skaitytojų komentarai

Mihailas 2010-04-12, 15:30

Cia kazkokie vejai. Kiek galima? Jau nebe pirma karta man nuima po 5 litus uz Jusu pramogas-kuriu nesu nei karta uzsisakes. Manau, kad laikas patraukti Jus atsakomyben. Prasau grazinti man 5litus. Cia yra gryna vagyste....arba Tele2 taip papildo savo krizes laikotarpi?

Jonas 2010-04-16, 15:48

man ne pirma karta Tele2 teikia tokias paslaugas. Reikia visiems atsisakyti Tele2. nes apsimeta durneliais

Loreta 2010-05-08, 20:25

Kas per sms siuntinejimais is 1692????!!!!! Ir dar sveikinimai su kazkokiais kreditais????!!!!

ASSs 2010-05-11, 00:59

Taip taip ,su 1692 zinutemis susiduriau, vienu metu ateina 2 zinutes, viena su pasiulymu kazkokių kreditų, o kita jau sveikina įsigijus ir kodai prisijungimui. Nekreipiau demesio i jas.Vasara, atostogos,keliones. Gal ir pokalbiu daugiau. Kol viena menesį, jau rudenį sukėlė įtarimą pernelyg daug išaugusios saskaitos. Pradejau analizuot, ir po ilgu, varginanciu (aisku ir kainuojancių), pokalbių paaiškėjo, kad tapau abonentė kazkokios paslaugos (niekas negalejo paaiskint kokios), nes neišsiunčiau SMS su STOP. Tas malonumas- kas savaitė po 10 Lt. visiems seimos nariams(3 telef.Nr.), per vasara virš 300Lt. O kol aiskinausi atjunge ir visus Nr., uz kuriu pajungima vel priskaitė po 30Lt. Prireike puses metu kol sugrazino permoketus pinigus, nes vis pamirzdavo uzskaityti...

Vaclovas 2010-05-13, 12:32

Analogiškas atvejis kaip ir su ASSs. 2009 vasarį gavau niekeno nepasirašytą žinutę, kad man nemokamai pajungta GRPS paslauga; jeigu sutinku gauti GRPS ir MMS žinutes, turiu atsakyti TAIP; tuomet bus nemokamai įvesti nustatymai. Pagalvojęs jog tai Tele2 pasiūlymas, lengvabūdiškai atsakiau TAIP. Toliau nieko nedariau ir iki š.m. kovo buvo tylu. Nuo kovo pradėjau gauti žinutes, kad man suteikiami kažkokie kreditai, kad galiu nemokamai atsisiųsdinti žaidimus ir t.t. Į tai nereagavau ir niek neužsakinėjau, tačiau jau Tele2 sąskaitose už kovą ir balandį atsirado eilutės apmokėti, atitinkamai, 16,90 ir  26,57 Lt už neva suteiktas informacinio ir pramoginio turinio paslaugas. Tik besiaiškindamas su Tele2 sužinojau, esąs kažkoios kompanijos Normal 0 IPX Ericsson Normal 0 „Vivazmobile“ prenumeratorius, į kurios veikla Tele2 nesikiša (tik paslaugiai surenka jų nurodomas sumas iš savo abonentų). Iš tiesų, tokia IPX Ericsson veikla Lietuvoje yra neteisėta, nes verbuodama klientus savo paslaugų teikimui ji ignoruoja čia galiojhančių Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių  7 punktą (Taisyklės patvirtintos Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258). Tačiau, kaip padaryti tam galą, kai valstybinės institucijos, privalančios prižiūrėti panašių firmų veiklą Lietuvos virtualinėje erdvėje, praktiškai į tai nekreipia dėmesio?   

Rašyti komentarą

Komentaro ilgis negali būti ilgesnis nei 2000 simbolių

Spausdami "Komentuoti", Jūs sutinkate su "Informacijos įvedimo taisyklėmis" ir "Atsakomybės ribojimo ir privatumo" sąlygomis.