2010-08-26, 19:38
Kęstutis Jančiauskas

KĘSTUTIS JANČIAUSKAS

Viskas prasidėjo nuo to, kad ieškojau mašinos pirkimui. Per internetą susiradau gražiai atrodančią ir patinkančią Audi 100 (C4), nieko nelauke su draugu nuvažiavome apžiūrėti mašinos į Marijampolę. Mašiną iš kosmetinės pusės realybėje atrodė daug prasčiau, negu nuotraukose, nors ir buvo ką tik nuplauta, bet pagrindinis tikslas buvo nusipirkti ne gražią, bet gerą mašiną, kad nebūtų su ja jokių problemų, na o grožį bus galima susitvarkyti ateityje, todėl toliau tęsėsi apžiūra. Mašinos savininkas (KĘSTUTIS JANČAUSKAS) mus tikino ir įtikinėjo, kad mašina iš techninės pusės tikrai gera ir jokių problemų nebus. Tą dieną viskas tikrai gražiai atrodė, ir variklis gražiai dirbo ir pati mašina gerai važiavo. Mašiną nusipirkome. Grįžę namo kitą dieną ėmėmės eilinių darbų nusipirkus mašiną: pakeisti tepalus, filtrus, dirželius. Deja atlikus darbus teko labai nusivilti, vos tik pakeitus tepalus ir tepalo filtrą mašina parodė tikrąjį savo veidą - variklis pradėjo pastebimai blogiau dirbti, prasidėjo variklio trūkčiojimai. Po servizo apžiūros paaiškėjo, kad 3 cilindrai iš 6 beveik nedirba, todėl būtinas variklio kapitalinis remontas arba jo pakeitimas. Kaip paaiškino servizo darbuotojai - į tepalą buvo pripilta spec. skysčio liaudyje vadinamo "Medumi" arba "Daktaro". Jo pripilama kai norima parduoti mašiną su prastu varikliu, tačiau efektas deja būna tik laikinas (max savaitę) arba kol pakeiti naujus tepalus ir tada pasirodo tikra variklio būklė. Po kiek laiko pradėjo lysti ir kitos bėdos: radiatorius prakiuro (pasirodo jame irgi buvo pripilta kažkokio skysčio skylėms "užglušinti"), sankabos komplektas buvo prastas ir kitos smulkmenos. Mašinos remontas, variklis, detalės, servizo darbas ir mašinos pastatymas į normalią būseną, kad būtų galima su ja važinėti, kainavo panašiai tiek, kiek buvo sumokėta už pačią mašiną. Per šį sukčių įkritau į tūkstantines skolas, o aš dar tik mokausi ir neturiu nei darbo, nei turtingų tėvelių, kurie galėtų viską padengti, todėl man tai didžiuliai pinigai.

Štai žinomi šio sukčiaus kontaktai
KĘSTUTIS JANČAUSKAS


Šis veikėjas manau yra skolingas ir valstybei arba priduotas antstoliams, nes mašina buvo užrašyta ne ant jo pačio, o ant kito žmogaus, o jis tik turėjo įgaliojimą ją naudotis. Jis pats sakė, kad mašina jo ir kad jis su ja važinėjo, todėl manau taip buvo padaryta, kad mašina nebūtų konfiskuota. To žmogaus kontaktus taip pat turiu:
JOLANTA KAZOKAITIENĖ



Jeigu kas susidursit su šiais veikėjais, o ypač jei iš jų ką nors pirksit, būkit ypatingai atsargūs arba geriau neturėkit su jais visai reikalų.

Aurimas (Marijampolė)

Skaitytojų komentarai

Vidas 2010-08-31, 22:19

na tai ponas Aurimai,reikejo pranesti pardavejui,apie esama beda ir isspresti sita problema.kai liaudis sako,jei nepadeda kalbos,pades..... visada galima rast ivariantu(jei negali sutarti,tai uz ta suma,kur sukisai remontui,galejo "kiti veikejai" ispresti tavo problema.reikia buti atidesniam,cia gi Lietuva,cia lietus lyja...

ZIOPLAS 2010-09-08, 22:49

CIA JAU PER DAUG PAVIESINAI, REIKEJO ZIURETI KA PERKI UZ KIEK PERKI IR IS KO PERKI MANO MANYMU PATS KALATAS ESI

xxxx 2010-10-09, 08:34

Asila ir baznycioje musa !

Palaikymas 2010-10-15, 15:53

Tiesa sakant palaikau straipsnio autorių. Ne kiekvienas žmogus dirba servize ir gali pasakyti kas ir kur blogai. O tokios iniciatyvos dėka, kiti žmonės nebus apgauti. Manau jei pardavėjęs meluoja, tai kodėl apie tai neturėtų žinoti potencialūs pirkėjai.

Palaikanciam 2010-10-18, 15:46

 Uzjauciu, taciau kalte yra pilnai pirkejo puseje. Is istorijos aprasymo supratau, kad kompetencijos automobiliu srityje stinga, todel technines bukles nustatymui reikejo atiduoti audi apziurai pas specialistus, geriausia i oficialaus dylerio servisa.

Rašyti komentarą

Komentaro ilgis negali būti ilgesnis nei 2000 simbolių

Spausdami "Komentuoti", Jūs sutinkate su "Informacijos įvedimo taisyklėmis" ir "Atsakomybės ribojimo ir privatumo" sąlygomis.