NEREKOMENDUOJU LINO BUSAS paslaugų užsakinėti, bent jau kas susiję su siuntomis. Nežinau kaip su keleivių vežimu, bet su siuntinių logistika Linobusas tikrai turi didelių bedų, ir iki gero klientų aptarnavimo tikrai dar dirbti ir dirbti (ko gero dar 15 metų neužteks), dabar paaiškinsiu kodėl: du kartus užsakinėjau siuntinukus iš vokietijos į lietuvą. Maloniai atsakė į pirmą el. paštą, sutarėm kainą, datą kada paims ir atrodė lieka tik laukti kol atvyks į vietą paimti siuntos. Šeštadienį turejo paimti siuntą, tai penktadienį vakare parašiau apie kelintą valandą planuoja atvykti, kad galėčiau pasiplanuoti dieną. Šeštadienį skambina ir sako kad paims tik sekmadienį, na kaip ir viskas gerai nes siunta neskubi - siunta Lietuvoj po kelių dienų. Prireikė sekančią siuntą siųsti, kreipiausi ten pat nes kaip ir viskas patikima atrodė. Bet deja susitarus laiką vėl šeštadieniui, skambina man penktadienį 10 ryto ir sako už dviejų valandų būsim pas tave. Paaiškinau kad dirbu ir neturiu galimybės grįšti namo..sutarėm kad paims šeštadienį ir penktadienį vakare praneš kelintą valandą. Deja vakare sulaukiu iš gerbiamojo skambučio kad vis gi siuntos nepaims nes jiems gaunasi diddelis ratas. Na kaip ir vikas būtų suprantama, bet visų pirma reikia klientus iš anksto įspėti apie susitarimų pasikeitimus, galiausiai jei nebeišeina paimti tai pasiūlyti alternatyvų nes tai įmonės vadybos klaida ir nedraskyti akių klientui paskambinus kad siuntos paimti negalėsime, ir tai ne įmonės klaida. Ponai tai Jūs susidarinėjat maršrutą ir klientai nėra ekstrasesnai ir nežino Jūsų kelių ir kokiom dienom Jūs važinėjat. Jei nesugebate to daryti ta gal nedarykite visai, prižadėt visi gali, bet pažadus vykdyti - labai reta logistikos įmonė. Beje, pažadėjo kad perskambins paieškojęs pas kolegas gal kas gali paimti, ir kaip galvojat ar sulaukiau skambučio, taigi kad ne - vėl žodžio nesilaikymas. Taigi rezultate tikrai NEREKOMENDUOJU LINOBUSO paslaugų užsakinėti, bent jau kas susiję su siuntomis.
P.S Dar viena pastaba, įmonė neišduoda čekio už siuntinio transportavimą - tai manau kad tai daro nelegaliai ar bent jau iš dalies slėpdama mokesčius, tai manau šiuo klausimu turėtų susirūpinti VMI.
Skaitytojų komentarai
As per sia firma norejau siuntini is Vokietijos i Lietuva nusiust. Paskambinau, susitarem, kad per 2 savaites paims, nes nebuvo labai skubu. Deja, po 2 savaiciu ziniu negavau jokiu. Skambinau, bet neatsiliepe, sms parasiau, tai net neatrase. Chamai sakyciau. Negi sunku buvo pasakyt, kad nepaims? O jei buciau ne siuntini siuntus, o sau transporta uzsisakius, tai net namo nebuciau galejus grizt. Zodziu, nepatikimi ir nekulturingi.
Tiesiog nelabai suprantu, auksciau issakytu komentaru , man teko su šia firma pačiai keliauti į Lietuvą ir iš jos atgal, nebuvo jokių nesusipratimu.Netgi užsakant kelionę iš anksto, nuolaida.O kas liečia siuntinių vežimą, taip pat teko vieną kartą užsakyti (iš Vokietijos į Lietuvą ).Paskambino keletą kartų iš anksto ir pranešė laiką. Tikrai nesudarė jokios problemos. Tad galiu tik padėkoti.
Su pagarba Diana
Teko keliauti su šia firma 07 15 pačiu piko metu surado vietą, kaip supratau firmos vadovas Linas, o keliauti teko su labai šauniu kolektyvu ir vairuotojais tėvu ir sūnumi. Kelionė neprailgo, nors teko laukti kol keitė kitam autobusiukui ratą. Keleivių tarpe vyko mama su vaiku, kuris sirgo ir vairuotojų paprašius sustoti sustojimo ilgai laukti netekdavo. Pavyzdinga firma, kuri rūpinasi savo klientais visapusiškai. Tikrai dar ne kartą naudosiuosi jų paslaugomis.
Nerekomenduoju!!!
Siulyciau nesinaudoti ju paslaugomis nes liksite apgauti. Zinau nes likau apgautas.
Prisizadejo paimti daiktus bet net nesiteike paskambinti ir pranesti kad nepaims.
Todel nuosirdziai nerekomenduoju tureti reikalu.
Buves klientas
esu dekinga Lino buso vairuotojams Tomui ir DEivydui uz linksma kelione namo iLietuva is Vokietijos nuostabus vairuotojai linksmi ,paslaugus ,draugiski .organizuoti. ne karta esu vaziavus Lino busu ir su vairuotoju Kestu tikrai neturiu kuo skustis esu labai patenkinta kad atradau Lino busa sekmes jums
jokiais budais nesiulyciai LinoBuso paslaugu! Siunta pamirso uzvezti, teko savaite laukti, vel sugaista darbo diena. Paeme siunta numatyta i lietuva, nepatiko adresas nepranese uz 3 val. Uzveze pastate atgal prie duru ir dingo be puses zodzio. Vedejas net nesiime spresti problemu. Suruosta pirkta siunta dek Kur nori o Jei taip dingtu ieskok Vejo laukuose. Gyvenu virs 20 metu vokietijoje, pamirsau toki cigoniska Mentalität. Sorry, naudokites kam laiko ir nervu negaila.
Vafliai everistai gaidziai urodai
Du kartus naudojausi „Lino busas“ paslaugomis gabentis didelių gabartių siuntoms, ir deja, apibendrinant savo patirtis, jų rekomenduoti negalėčiau. Taip, pritariu komentarams, kad dauguma vairuotojų labai draugiški, ir galiu tą patvirtinti dėl vairuotojų, paimančių siuntas, tačiau abu vairuotojai, pristatę siuntas Vilniuje, buvo ypatingai nepaslaugūs ir grubūs. Būtų labai gerai, kad vadyba AIŠKIAI iškomunikuotų užaskymo priėmimo metu, kad siuntos pristatomos iki namo laukinių durų, bent jau didelių tūrių siuntas. Turint šią informaciją laiku, būtų galima išvengti nesusipratimų tiek klientams, tiek vairuotojams. Taip pat, paskutinį kartą atgabenti daiktai buvo apgadinti, apie tai informavus vadybą (su nuotraukom), man buvo pasakyta, kad direktorius susisieks tą pačią dieną. Deja, iš jo per daugiau nei mėnesį nesulaukiau jokio komentaro. Labai neprofesionalu.
Rašyti komentarą
Daugiau pranešimų