Nuo siol skrydzius rinksiuosi is Vilniaus oro uosto, kad tik nereiketu i Ryga vaziuoti ir su sia imone reikalu tureti.
Vaziuojant i Ryga problemu (isskyrus velavima) nebuvo, taciau griztant is Rygos i Klaipeda man prireike paankstinti bilieto (uz kuri jau pilnai sumokejau) data. Skambinus ju pateiktu numeriu ir issiaiskinus situacija, buvo pareiksta, kad siuo metu pakeisti bilieto nera galimybes ir uz kelione as turesiu moketi is naujo. Tokiu atveju pasiteiravau ar butu galima susigrazinti pinigus, sumoketus uz bilieta, kurio nepanaudosiu. Be jokiu priestaravimu buvo duotas el.pastas kuriuo tureciau parasyti grizusi ir atgausiu pinigus.
Bet kai grizus kreipiausi nurodytu el. pastu, niekas net nesiteike svarstyti pinigu grazinimo galimybes, nes, neva, bilietai yra negrazinami, o tik keiciama ju data!
Kokio velnio niekas man tos datos nepakeite, kai to prasiau??? Ir i kokia dabar man data pakeisti bilieta, kai jau esu grizusi is Rygos???
"Saraskino kontora" kazkokia... Taip ir toliau... klienturos gal atsikratyti stengiasi. Kitaip tokiu cirku as nepaaiskinciau.
Skaitytojų komentarai
Perzegnok ta saras-kontora,siulau kita vezeja +37065794220
tai, kad Olegas ir sunus nera jau, dabar Olego transportas :)
sunus nevykelis bankrutavo
Vaziavau su sia firma i Rygos oro uosta, kelione buvo apgailetina. Negana to, kad vairuotojas leke tokiu dideliu greiciu, kuris galejo ivaryt infarkta, senyvo amziaus zmones, galejo ir infarkta gaut, per kelione vos nepadare 10 kartu avarijos, lenkia visus is eiles, vaziuodama net pradejau melstis, kad grysciau sveika gyva, negana to mikriukas visas braska, tauska, vietos nera, apie patoguma nebekalbu, vaziuojant oras baisus lyjo slydu, kelis kartus nuo kelio vos nenuslydom, paprasius kad vairuotojas suletintu greiti jis tik dar greiciau vaziavo.
Uzsisakiau bilieta internetu, is Vilniaus oro uosto i Klaipeda, taigi, atskridau iš Norvegijos, pasitiko autobusiukas, viskas kaip ir neblogai, isvykome, "romantiska" buvo kelione - klasikine muzika, prastos kokybes ir itin garsiai, mums pavargusiems po skrydzio keliautojams atrode keistoka... sedejau snuduriuodama ir pabudinedama, su sypsniu veide - idiotiska buvo muzika, patikekit. Na bet cia ne blogiausia, ka noriu papasakoti. Pasirodo, mane ves ne tiesiogiai i Klaipeda, bet uzsukant i Karmelavos oro uosta, mat ten laukia dar keletas keleiviu. Atvykus paaiskeja, kad tie keleiviai veluos, nes veluoja Ryanair lektuvas... cia ir prasidejo cirkai.. laukti pusantros valandos man atrode absurdiska ir labai ne organizuota. Kodel Ollex, taip puikiai reklamuojama kaip solidi, klientu interesus atstovaujanti kompanija, negali suorganizuoti kito transporto veluojantiems? As uzsisakiau kelione is anksto, moku, esu pavargusi, pradejus kelione anksti ryte, norinti kuo greiciau namo, turiu laukti ismesta pakeliui, kol ollex surinks apsimokanti vezti zmoniu skaiciu? Musu tarpe buvo zmoniu, veluojanciu i traukini. Jie paskambino dispecerei, noredami paprasyti ne laukti, o isvaziuoti kuo greiciau. Ir patikesit kokia buvo ollex dispeceres reakcija? Ji padejo rageli. Nes tokiu nepatenkintu klientu N.... veluojanciu Ryanair lektuvu N... zinote, net pats autobusiuko vairuotojas pasirode kaip tikras klounas... porino mums, kaip jo giminaiciai nesirenka ollex, ir jei jus norite, as jums duosiu kita numeri, nebevaziuokite su sia kompanija... o dar jis mums kalbejo apie saulute rudenejancia ir nebetinkancia idegiui....(Viena akimirka pagalvojau, kad sis zmogus konkurentu integruotas i ollex, kad galutinai suzlugdytu kompanija). As jam sakau, skambinkite dispecerei, o jis atsako, as bijau, skambinkite jus... Na cirkas. Ollex negerbia savo klientu. Jei ne tylesiu as, jei ne tylesi tu, gal tokiu imoniu LT bus maziau.
Namo grizau velai.
Dirbau Ollex imoneje menesi. Is pradziu darbas atrode paprastas, visi bendravo draugiskai, kaip ir vsur pradzioje. Veliau prasidejo tikrasis darbas,dvi savaites is eiles po 13-14 valandu per diena, buvo ir 7 dienos be iseiginiu po 12 valandu. Kalbejau su kitais vairuotojais,pasirodo yra r tokiu, kurie dirba jau 30 dienu ir per jas turejo tik 1-2 iseigines dienas. Parasiau imones vadybininkui,kad reikes laisvo savaitgalio tai tas man atreze, kad ir taip per daug savaitgaliu turiu nors dirbau pries tai 5 darbo dienas po 13-14val ir turejau laisva savaitgali ir pasiule man iseiti is darbo jei nepatinka tokia situacija. Paskutine darbo diena patekau i auto ivyki kuriame buvau kaltas, siek tiek ireziau savo ir salia vaziavusi automobili ir isejus is darbo turejau atlyginti turtui padaryta zala 290 euru uz toki smulku ivyki,siulyciau gerai pagalvoti pries darbinantis i sia kompanija. I menesi gavau 490e,nuskaiciavus padaryta zala sumokejo 200e grynais,nepervede i kortele, nes turbut norejo nuslepti mokescius.
Jų prasta darbo organizacija. Tai vėluoja , tai autobusai bevežant i lėktuvą genda. Geriau reikalų neturėt, tik stresą įvaro tokie vežėjai.
aciu kad yra drasiu zmoniu kurie nebijo isakit savo nuomuones.
Nekam nerekomenduoju. Lektuvas velavo. Olexas pasake kad nelauks 5 min. Ir isvaziavo. Bilietai nupirkti. O jie negali palaukt. Vaikams lepe vaziuot su sekanciu mikriuku, kuris bus 4 valandu. Apsurdas kazkoks. Kas cia per vairuotojai tokie
Zulikai vagys pamatysiu autobusa ju isdauzysiu langus.
Sveiki nusivyliau vazevom su seima is Klaipedos i Vilniu sustojo kauno oro uoste i tuoaleta reikejo begom begti nes pasake stoves dvi minutes dar negana to klaipedoja prie bigo maciau kaip olex mikriukas varo pries eisma tai kokie vairuotojai ten dirba
Ебаная хуйня, едим сейчас с Каунаса бл автострада он едит 97 км.ч так экономит. Последний раз я еду с ними . Сити экспресс лучшее в 100 раз
ZIAURU!!! 4 valandas is Rigos. Oro,ventiliacijos nerasta! Tuolabiau vasaros metu ir per koronos virusa.
Geriau jau peskom pareitiPaskutinis sudo gabalas aptarnavimasZIAURU!!! 4 valandas is Rigos. Oro,ventiliacijos nerasta! Tuolabiau vasaros metu ir per koronos virusa.
Geriau jau peskom pareitiPaskutinis sudo gabalas aptarnavimasbilietų neduoda, bet pinigus į kišenę įsikišą kas reiškia avarijos atveju liksite be nieko ir tai dar įvardija, kad tai "geriausias vairuotojas" koks gali būti :)
Rašyti komentarą
Daugiau pranešimų