2018-01-22, 23:10
Starapolės verslas

STARAPOLĖS VERSLAS RIESUTAUJAM.LT

UAB „Starapolės verslas“ arba labiau žinoma kaip riesutaujam.lt užsiima riešutų, vaisių ir sėklų prekyba internetu. Užsakymus priima tik el.paštu. Kadangi buvo kilę kaikurių klausimų, dėl pardavime esančių ir mane dominačių produktų teko susirašinėti ne vieną kartą laiškais ir pagaliau, sužinojus reikiamus atsakymus, pateikiau užsakymą ir laukiau patvirtinimo ir gal būt jau išankstinės sąskaitos. Deja, sulaukiau tokio turinio laiško, cituojau: "Sveiki dar kartą,
Jūsų užsakymas neatitinka prekių pristatymo sąlygų, todėl jis negali būti priimtas vykdymui.
Sėkmės." - citatos pabaiga.Jeigu atvirai, esu nustebęs. Bandžiau pasiskambinti, tiesa po darbo valandų(apie 19:30val), nes vėlai pastebėjau kad mano el.pašte ne sąskaita su nurodyta suma, o aukščiau įvardinto turinio laiškas ir pasikalbėti su Gerbiama Jolanta Kaminskiene, UAB „Starapolės verslas“ direktore. Pirmiausiai man buvo pasiūlyta paskambinti sekančia dieną, darbo valandomis. Bet, man labai knietėjo sužinoti kokių tų salygų neatitikau ir labai astsiprašęs, paprašiau trumpam leisti sutrukdyti, kad galėčiau sužinoti atsakymą - kodėl? Man buvo apaaiškinta, kad aš nenurodžiau savo pavardės, adreso, (vardas buvo) ir kad atsieit kiekius mažus užsakiau... Kada paprašiau ją pasižiūrėti kas pačiame ju kainininke parašyta, kur nurodyta, kad minimalus užsakymas 20€ arba 6vnt prekių ir atsižvelgus į tai kad mano užsakomų prekių bendra suma viršija 20€, man neturėtu laiške tiekėjas teigti, kategoriškai, kad "jūsų užsakymas neatitinka prekių pristatymo sąlygų, todėl jis negali būti priimtas vykdymui.." O jeigu jau turite kažkokias priežastis, ar pasikeitė taisyklės, tai jūs kaip tiekėjas, privalote klientą informuoti, paaiškinti o ne kategoriškai atmesti užsakymą. Bandžiau išklausti direktorės gerb. Jolantos Kaminskienės, -" ar Jūsų manymu, tas laiškas-atsakymas, parašytas klientui, korektiškas ir informatyvus?"  UAB „Starapolės verslas“ direktorė visaip išsisukinėjo nuo atviro atsakymo, daug beletristikos bėrė, kol galiausiai, kai N-tajį kartą man pakartojus klausimą: "atsakykite man prašau, taip ar ne", poklabis telefonu, nutrūko, po nerišlaus gerb. Jolantos Kaminskienės "viso gero..." !

Antanas

Skaitytojų komentarai

Ilona 2019-04-30, 22:37

riešutaujam.lt padariau užsakymą, praėjo mėnuo, bet vis dar negavau prekės. Daugybę kartų rašiau el. paštu, skambinau, vis pažada prekę išsiųsti, tačiau taip jos ir negavau. Jei norite sutaupyti laiko ir neprarasti pinigų-niekada neužsakinėkite iš šios apgavikų firmelės.

Jolanta 2019-09-23, 12:08

 Aš irgi užsisakiau prekių, gavau laišką po kelių dienų, kad išsiųsta, bet praėjo savaitė ir nieko. Tada parašiau e-mailą, buvo paaiškinta, kad laukia vienų riešutų siuntos, išsiųs truputį vėliau(buvo nurodyta konkreti diena), praėjus kelioms dienoms vėl parašiau, paklausiau, ar išsiuntė, gavau atsakymą kad ne. Tai paprašiau grąžinti pinigus. Tai va jau antra savaitė, kaip laukiu pinigų. Buvo žadėta 20 dieną pervesti, prieš tai buvo žadėta prieš savaitę pervesti. Vėl parašiau, atsakymo nėra, tai nežinau, ar sulauksiu savo pinigų, ar ne

Rašyti komentarą

Komentaro ilgis negali būti ilgesnis nei 2000 simbolių

Spausdami "Komentuoti", Jūs sutinkate su "Informacijos įvedimo taisyklėmis" ir "Atsakomybės ribojimo ir privatumo" sąlygomis.