2010-11-06, 21:41
Vežejai i Angliją

VEŽEJAI I ANGLIJĄ (KAUNAS)

Siūlyčiau niekada nesinaudoti Kaune esančios KELEIVIŲ PERVEŽIMO LIETUVA - ANGLIJA firmos paslaugomis. Siaubingi melagiai, negerbiantys žmonių melagiai. Niekada neatvažiuoja laiku(matyt jiems laikas neaktualus yra), o jei paima keleivį, tai tas keleivis turi kentėti ilga važinejima, nes jie dar važiuoja tašių susirinkti, savo prekes išvežioti ir t.t. O žmogus turi sedėti visa tą laiką mikroautobuse. Keleivių tašes krauna į tą patį mikroautobusą, krauna kaip tik gali-tai yra, keleiviai sėdintys galinėse sėdynėse kaskart rizikuoja būti užversti tašėmis(greito posūkio, stabdymo metu). Tiesiog siaubas kažkoks. Vairuotojai rūko viduje, o po to laiko langus atvirus, neatsižvelgdami i žmonių norus, i lauke esančią temperatūrą. Žmonės šala(nebešneku jau apie dūmų uostymą). Jokių patogumų nera(nors jau senai praėjo "moskvičių" amžius. Problemos kyla,kai reikia sustoti-gamtos reikalams atlikti(aišku,kiti dar rūko-tai išvis patyliu apie tai)-atsakymas būna vienas - stosim,kad mes norėsim....Mano atveju(važiavo 7 žmonės), nė vienas nebuvo patenkintas, nė vienas sakė, kad daugiau jų paslaugomis nesinaudos-nesinaudosiu daugiau ir aš. Jau nebe tie laikai, kad reiktų kentėti tokius jų išsišokimus. Tad mielieji, nepakliūkite. Yra ir kitų vežėju, kurie gerbia žmogų - kaip žmogų....

Šios firmos kontaktai    +37065950421   +37065900006

                                           +37065952635   +447525624595

nepatenkinta

Skaitytojų komentarai

jonas 2010-11-17, 11:12

tokiai ponei '' inteligentei'' reiketu užsisakyti atobusa su visais patogumais, nerukančiu varuotoju ir kad butu palydovė kuri kas puse valandos pasiulys kavos su grietinėle ar be.

nemiegale 2010-12-19, 11:38

ponas jonas pats turbut vairuotojas, nes jau oi kaip isizeide skunda perskaites...:) nieks nepraso liukso klases patogumu, tik elementarios pagarbos zmogui. Aciu autoriui (ar autorei)  -tikrai nesinaudosiu.

nepatenkinta 2010-12-29, 18:44

ponas jonai,kava su grietinėle "ar be",būtų visai neblogai,visai neblogai būtų,kad važiuojantiems keleiviams(kai kurie iš jų yra vaikai) - nereikėtų uostyti kažkieno tai dūmų,kentėti šaltį.... o jei dar ir vairuotojai i tave nežiūrėtu kaip i priešą-tai kelionė neprailgtu. O firmos savininkams palinkėčiau pasimokinti ETIKETO,PAGARBOS ŽMOGUI,ir  biznio pagrindų - nes tokiu požiūriu i "šį" versliuką - vienas "galas" - nei klientų,nei bizniuko vieną dieną nebeliks....

Joe 2011-02-10, 21:25

Klientu ir pinigu jiems visada bus. 83 000 per metus emigruoja, tik spek vezt 

susidurusi 2011-06-03, 00:16

Susiduriau ir as su sia kompanija, tik su daiktu gabenimu, ir ka jus norit jau 2 savaites, kai niekas neparveza suntinio, nekelia ragelio, o pakele apsimeta, kad jie neatsakingi uz nieka,arba nezino situacijos, o atsakingi asmenys negali atsiliept, todel peradresuoja skambucius... ir neaisku ar atgausiu savo daiktus kada nors ar ne, tuolabiau, kad jau sumoketi pinigai ir uz pristatyma.  O kai siunteme, buvo pazadeje, kad max po 5 dienu siuntinys bus pristatytas, o cia nei siuntinio, nei jokios informacijos. ...Pritariu, kad nera jokios pagarbos klientams ir sudaro didelius nuostolius....

Rašyti komentarą

Komentaro ilgis negali būti ilgesnis nei 2000 simbolių

Spausdami "Komentuoti", Jūs sutinkate su "Informacijos įvedimo taisyklėmis" ir "Atsakomybės ribojimo ir privatumo" sąlygomis.