2014-04-01, 23:01
Topo centras

NEPILNAI PASAKYTA INFORMACIJA

Pirkau kompiuterį išsimokėtinai TOPO centre Kaune (Savanorių pr. 206 A). Dėl darbo reikalų išvykau į užsienį, pasiėmiau kompiuterį. Pradėjus juo naudotis pastebėjau, kad kompiuteris stringa, išmeta pranešimus juodame ekrane, kad problemos su HDD.Po poros savaičių,vos gryžus į Lietuvą nuvykau į Topo centrą kuriame pirkau kompiuterį. Paaiškinau situaciją. Atsakymas buvo grubus ir vienas- vežti į garantinį taisymo centrą ir tik tada galėsiu pasikeisti kompiuterį arba nutraukti sutartį. Po savaitės atsiėmus kompiuteįi nuvažiavau vėl į Topo centrą.Paaiškinau kas man buvo sakyta ir ką liepta padaryti. Tuomet man pasakė, kad negaliu nei nutraukti sutarties, nei pasikeisti kompiuterį nes kompiuteris tvarkytas. Paklausus kodėl manęs neispejo, išgirdau kad jis neatsakingas už kitus darbuotojus ir niekuo negali padeti.Už tai, kad man nebuvo suteikta pilna informacija ir neturejau pasirinkimo laisvės( taisyti kompiuterį arba nutraukti sutartį). Gana demonstratyviai paaiškino, kad nereikščiau dėl nesuteiktos informacijos pretenzijų. Galbūt ir nepavyks įrodyti jog buvau suklaidinta, tačiau linkiu jums pasimokyti iš mano situacijos ir neleisti būti apgautiems darbuotojų.

pirkejas (Kauno m.)

Skaitytojų komentarai

TOPO CENTRAS 2014-04-02, 09:50
Laba diena, dėkojame už Jūsų nuomonę. Maloniai kviečiame susisiekti su mumis el. paštu info@topocentras.lt arba skambinti nemokamu telefonu 8 800 60200, kad galėtume išsiaiškinti kilusių nesklandumų detales ir priimti sprendimą.

Rašyti komentarą

Komentaro ilgis negali būti ilgesnis nei 2000 simbolių

Spausdami "Komentuoti", Jūs sutinkate su "Informacijos įvedimo taisyklėmis" ir "Atsakomybės ribojimo ir privatumo" sąlygomis.