2012-09-14, 20:12
UAB Omnitel

OMNITEL – KLIENTE, KOVOKITE UŽ SAVO PINIGUS

Kovingumas – būtina savybė lietuviui, ypač, jei kovoti reikia dėl savo pinigų. Mobiliojo ryšio operatorius OMNITEL buvo (ir tebėra) mano oponentas kovoje, pripažinsiu, tikrai stiprus. Labai apsidžiaugiau gavęs gerą planą all inclusive – kalbu, rašau, naršau ir daug nemoku. 2011 08 08 pasirašęs sutartį, maniau šiuo gerumu džiaugsiuos du metus ir nekvaršinsiu galvos (na, bent jau tokią pasirašiau, tiesa, ne krauju, galbūt vertėjo...).

Jau po pirmojo mėnesio suma (~15Lt viršaus) iš lempos – „pone, įsivėlė klaida, Jūsų planas nebuvo aktyvuotas laiku, bet mes kompensuosime sumą.“ 1-0 mano naudai. Naudotos priemonės – 3 skambučiai į OMNITEL klientų aptarnavimo skyrių ir internetu užpildytas paaiškinimas.

Pirma kova atbaidė mano oponentą, kuris antrą kartą smogė tik po 10 mėnesių. Round No.2 suma ~40Lt viršaus. Motyvas – „pone, Jūs viršijote 1GB Jums suteiktą interneto duomenų kiekį.“ Sėdėdamas tualete parsisiunčiau kelis serialo „Friends“ sezonus ir žiūrėjau per savo 4cm*2cm ekraniuką, pabandykite, Jums patiks. Bet vėliau..: „atsiprašome, įvyko sisteminė klaida, Jums priskaičiuotas duomenų kiekis neatitinka tikrovės, labai atsiprašome, etc.“ 2-0 mano naudai. J Naudotos priemonės – išklotinė, 4 skambučiai į OMNITEL klientų aptarnavimo skyrių, internetu užpildytas paaiškinimas.

                      Stipriai išsiveržęs į priekį kovoje dėl savo pinigų, pripažinsiu, atsipalaidavau. Per daug įtikėjęs lyderio role, gaunu šimtuką su viršum už 2012 08. Nu ****** **** pagalvojau... Bet tai šeštadienis, puiki diena Akropoliui. J Taigi, ateinu, pakartoju tą patį, tik jau ne rusiškai. „Pone, Jūsų sutartis baigėsi, dabar Jums parinkom didesnį tarifą ir va paskaičiavom šimtuką su viršum. Siuntėm SMS, kad greit baigsis.“ SMS, deja, negavau... Visas pasirašytas sutartis nešiojuosi OMNITEL maišiuke, visada, ir kasdien jas perskaitau, tačiau toji, kuri man reikalinga, buvo padėta stalčiuj kartu su diplomu... Vėl prašymas, šįkart ranka rašytas, nauja sutartėlė, gražus pokalbis „Nesijaudinkite, klientas visada teisus ir tokie ginčai jo naudai, galbūt vėl įsivėlė klaida...“ Nesijaudinu, vis tiek sausai kraunu, ir ramiausiai išeinu su nauju planu, gera sutartim ir ramia dūšia.

                      Praėjo savaitė – šimtukas su viršum man ateina ir SMS priminimu susimokėti (taip, jau pradėjau gauti SMS iš OMNITEL). Prie to šimtuko, žiūriu, man jau skaičiuoja mano naują planą, kuris, kaip matau, mano dūšią greitai vėl neramią padarys. Savaitgalis. Akropolis. „Pone, ten ta asistentė, kur Jums naują sutartį sudarė, biškiuką serga, matau dar, Jums to plano ir nepajungė, rašykit prašymą kompensacijai, paduosim skyriui iškart su Jūsų kitu prašymu...“ Be problemų, jau žinau kaip ir kas rašoma. Dūšia vėl rami. J

                      Laukdamas savo 3-0 ir mačo, kuris pernelyg ilgai užsitęsė, pabaigos, tvarkausi stalčius ir randu savo sutartį, senąją. Pasirodo, ji galiojo du metus, t.y. istorijos dviejose pastraipose virš apskritai būti neturėjo. Penktadienis, kaip ir savaitgalis ant nosies. Akropolis. Jau matau pasveikusią asistentę ir Joną, kuris gali man padėti: „pone, čia kažkoks nesusipratimas, nežinau, ką daryti, bandysiu skaičiuoti, tas šimtukas su viršum, matau, kad neteisingai čia stovi (you don‘t say?)“. Skaičiavo Jonas, persiskaičiavo, numinusavo dar daugiau, jau šį kartą į mano pusę ir giliai atsipūtęs tarė „na va, išsiunčiau prašymą (parašė už mane), tik Jums reikės dar kartą ateiti, nes matau, kad kitą mėnesį Jums vėl blogai skaičiuoja...“ Rusiškai apie Joną pagalvojęs, lietuviškai jam paaiškinau, kad užsiimu kita veikla gyvenime, nei OMNITEL salonų lankymas, tačiau viską išsprendė jo magiška frazė: „pone, dėl savo pinigų reikia kovoti!“ Frazė, kurią užsiklijuosiu ant savo mašinos bamperio, mane kaip mat nuramino. „Nė kiek nesusinervinęs“, padėkojau Jonui už pagalbą, palinkėjau konsultantei daugiau nesirgti ir atsisveikinau iki kito mėnesio, mat Jonas pakvietė ateiti, kai gausiu naują blogai paskaičiuotą sąskaitą.

Marius (Vilniaus m.)