2009-06-15, 16:37
Pigu.lt

PIGU.LT GARANTINIS APTARNAVIMAS

Sveiki, nežinau, ką daryti: prieš pusę metų iš Pigu.lt nusipirkau mp4 grotuvą ir jis man sugedo (garantija 12 mėn.). Dėl garantinio aptarnavimo reikia kreiptis tel. 8 700 22999, bet kiek skambinu tiek "visi konsultantai šiuo metu užimti". Garantinis aptarnavimas vykdomas Vilniuj, bet aš esu šiaulietis. Apie šitą situacija pranešiau Pigu.lt elektroniniu paštu, bet jie tik atsiuntė man garantinio aptarnavimo Vilniuje duomenis. Susidaro toks vaizdas, kad jie vengia vykdyti garantinius įsipareigojimus arba man tik taip atrodo.

Mndaugas (Šiaulių m.)

Skaitytojų komentarai

Kestas 2009-06-15, 16:50

Ar bandei skambinti telefonu 8 700 22999?

Kestas 2009-06-15, 17:04

Tikrai sako: Sveiki Jūs paskambinote į pigu.lt.

Tai ko norėti, pats pavadinimas sufleruoja: pigiai gavai - neverk, kad išleidai.

Geriau ateityje rinkis Topo centrą. Bent matysi kas pardavė ir galesi paklausti?

Arūnas 2009-06-30, 17:36

Nu jau Topo centras irgi moliai, nunešus garantiniam trims darbuotojams reikėjo aiškinti kol priėmė, o apie konsultavimo lygį tai nebekalbu.

Alchemikas 2009-07-18, 19:12

Moralas butu, kad reikia pirkti realioj parduotuvej :) Jei nesusisnekesi del garantinio, tai nors i snuki uzvaziuosi - nereikes is Siauliu i Vilniu vaziuoti.

Alchemikas 2009-07-18, 19:17

Na, tas uzvaziavimas aisku juokaujant, o siaip reikia kreiptis i http://www.vartotojoteises.lt, nes tie kas pardave tie ir turi remontuoti. Deja greiciausiai tau reikes paciam ji pristatyti i pigu.lt, nes daiktas mazas.

Rašyti komentarą

Komentaro ilgis negali būti ilgesnis nei 2000 simbolių

Spausdami "Komentuoti", Jūs sutinkate su "Informacijos įvedimo taisyklėmis" ir "Atsakomybės ribojimo ir privatumo" sąlygomis.