Patarimas visiems planuojantiems užsisakyt kažką iš Viasat ar naujojo jų pavadinimo TV Play Home - laikykites kuo toliau nuo jų. Sutartis NR1 Buvau Viasat nuo 2015m. Viskas vyko daug maž sklandžiai kol rugsėjo men. nustojo veikti 2 imtuvai. Pasidomėjęs kas vyksta buvau informuotas, kad mano seni imtuvai nustojo veikti dėl to, kad jie per seni ir aš privalau įsigyti naujus, modernius imtuvus. Paklausęs kodėl nebuvau imformuotas prieš jų sustabdyma, gavau atsakyma, kad dėja įvyko klaida ir nieko šiuo atveju negalime padaryti. Tada sutarėme, kad jie atsiųs naują sutartelę 4 naujiems imtuvams ir ją pasirašius jie kuo skubiau atsiųs 4 naujus imtuvus. Sutarties laukiau 2 savaites. Bandžiau skambint ir pasidomėt kurgi viskas užstrigo. Po 2 savaičių gavau žinutę, kad buvo nesklandumu ir sutartis ir imtuvai dar neissiųsti. Tada supratau, kad čia ne ta televizijos paslaugų teikimo įmonė kuria norečiau toliau naudotis ir nusiunčiau prašymą nutraukti abi turimas sutartis. Pasidomejau ar viskas gauta pas juos. Gavau patvirtinimą. Po kelių dienu pastėbejau, kad nuskaičiuotas dar vienas abonentinis mokestis už šiuos neveikiančius imtuvus (tai atsitiko dėl tiesioginio debeto paslaugos banke). Tada susisiekiau su klientu skyriumi ir jie pasiūlė parasyti prašymą, kad grąžintų nuskaičiuotą sumą į sąskaitą. Ta ir padariau ir palikau laukti tęsinio. Buvo pažadėta viską sutvarkyti per 3 savaites. Praėjo 3 mėnesiai. Nusprendžiau paskambint, pasidomėt. Man buvo atsakyta, kad sutarties nutraukimo įspėjimas turi buti pateiktas prieš 31d. ir man nėra ko grąžint. Ačiū, kad naudojatės mūsų paslaugomis:) Po pusės valandos diskusijų ir suradus mano prašymus nutraukti sutartį ir grąžinti pinigus į mano sąskaitą ir supratę, kad aš sumokėjau už 2 mėnesius ir nesinaudojau jų paslaugomis, jie pasiūulė palaukt dar 3 savaites ir tada galbūt jau turėtų būti pervesta likutinė suma į mano sąskaitą .
Skaitytojų komentarai
Metus naudojau Norvegijoje, viskas buvo puiku. 2018 rudenį nustojo veikti lietuviški kanalai. Turėsiu atsisakyti. Nes Lietuvoj ir taip rodo su paprasta antena ????
Nepataria niekam su jais susidėti, nukentesite, ir labai smarkiai, ten yra tokia aferistu kompanija , kad neduok dieve pačiam didžiausiam priešui nelinkiu tokios televizijos. Patikekite!!!!
Kai norėsite neapsikentę jų nutraukti paslaugų naudojimą, nors ir nebeturesite jokių sutarčių, o tada tai linksmybės prasidės????,. NEPRASIDĖKITE su jais,,,,,,,,,
Buvau prieš 10 metų jų klientas .Už savo pinigus isirengiau jų lėkšte su 3 metu sutartimi,ryšis trukinėjo buvau nepatenkintas tad sukakus 3 metams paskambinau kad nutraukiu sutartį,tai jie nenutraukė kol aš neatvykau į ofisa.Bet jie man bandė priskaičiuoti už tas dienas,pasakiau kad nemokėsiu.O šiais metais tipo pardavė mano skola išmušinėtojams 5 eurus.Žemo lygio įmonė tikriausia teks paduoti juos į teismą.
Tragedija.. Nuo pat pradedant sutarti. Prasai viena, pazada, poto pajungia ir matai kad nera ko prasei. Neperspeja apie papildomus mokescius. Galiausiai kentus visa ta sutarties laika, mokejus kosmiskus pinigus, vaziuoji kad nebutu nesamoniu atsisakyti suejus terminui, suzinai kad mistisku budu dar 2 men sutartis. O paskambinus saraskinu kontora. NESISAKYKIT, vargsit.
as naudojuos sia paslauga ir esu nepatenkintas pinigai dydeli reikia moketi o programos visai netikusios , ta pti galima matyti ir per lietuvos televizija , kaskas neisku su sia home 3 agentura ,
Is situ aferistu nepavyksta iseiti jau puse metu, tu prašymu rasymas. Vaiku darzelis, neuzsisakykit mano home 3 aferistai...
Nesažingesnės kompanijos gal ir ant svieto nėra. Papasakosiu savo istoriją. Buvo užsakyta paslauga 2016-10-23. Kadangi 2017-05-01 buvome sustabdę paslaugą dėl rimtos priežasties iki 2018-03-23, už tą laikotarpį nemokėjome.
2018-03-23 atnaujinus sutartį likusiam laikotarpiui, sutartis buvo automatiškai vėl pratęsta 2 metų laikotarpiui. Mes į tai neatkreipėme dėmesio tikėdami, kad atnaujinome likusiam laikotarpiui. Kaip pagal mus paslaugos laikotarpis turėjo baigtis 2019-09-23, man paskambinus į Viasat buvo pasakyta, kad sutartis baigsis 2020-03-23. Klausiu kodėl, sako - mes buvom atnaujinę 2 metams. O kas prašė? Sako reikia skaityti sutartį. Naujos sutarties nebuvo . Per kurjerį buvo atsiųstas priedas, kurio niekas tuo metu neskaitė, pasitikėdami, kad bus parašyta kas yra sutarta sutartyje. Kurjeriui pasirašėme, ir viso gero. Nu ką. pati kalta. Laukiu 2020-03-23 datos ir manau , nors jau dabar sutartis bus nutraukta. Sulaukusi sąskaitos apmokėjimui už nepilną kovo mėn. iki 23 d. balandžio 5 d. matau, kad suma už paslaugą didesnė, nei už vasario mėn. Skambinu ir klausiu kodėl, o man atsako - jūs neparašėte prašymo nutraukti sutartį, tai mes ją pratesėme. Kas prašė? Ir vėl.Vienu žodžiu tokios kompanijos, kuri apgaudinėja gyventojus, žiūri tik savo interesų, gyvenime nerekomenduočiau niekada. Jie būna malonūs tol, kol suranda auką. Taip , kad bjauriau nebūna.
Dekoju. Jusu deka nesudarynesiu su jais jokiu sutarciu nes jau skambineja kas diena keleta menesiu.
Susidejome su sia kompanija atsikrauste i nama, kadangi aplink dar besikuriantis rajonas, alternatyvu kitu neturejome. Pagrindinis musu poreikis buvo atsisukantys kanalai ir ziurejimas tv laidu , bei filmu be reklamu. Kagi, kai itaisyt savo slykscia lekste atskrido vos ne kita diena, pastate, sumontavo, viskas puiku, viskas veikia. Neprajus menesiui staiga ju paslaugos visiskai nebegavome, maza to kad antenos siunciamu signalu vaizdo kokybe zymiai geresne, bet ir atsisukimo paslauga neveike. Nezinau kiek kartu buvo perkrauta sistema, 3 kartus keitem blokelius, situacija nesikeite. Galiausiai atvyko meistras, kuris atvaziaves bande kazka daryti, nieko nesigavo, pasake kad sorry niekuo as negaliu padeti, nelabai kas vyksta. Kovojom ilgai, kad nutrauktu sutarti del ju kaltes, tai ka jus sau manot, puse metu jie ten kazka derino, galiausiai paskambine pasake kad susimokekit uz menesius kurie jums liko iki sutarties galo ir mes nutrauksime. What???!!!!visus tuos puse metu nesinaudojame ju paslaugomis, atjungeMe ju visus laidus. Bet kas menesi gauname grasinancias zinutes jei nesumokesite 12,99 mokescio atjungsime jums teikiama signala. Parazitai, ne kitaip!!! Bekit nuo ju kuo toliau!
Sveiki!O gal kas turit ar gera patirti ar advokata kas padetu nutraukti sutarti su sita aferistu kontora?
Geruoju,ne ta kontora kur ka nors sprendzia ar juo labiau taiso savo "klepsusus".
Pratesti viasat sutarti nuo 2021 metu
Tragedija..
Home3 televizija pati prasčiausia iš visų turbūt stringa, kainos kosmosas, problemų sprendimo nėra niekam nepatarčiau tikrai nedarykit klaidos pirma išsiaiškinkit poto užsisakykit nes kai reikia atsisakyti tai baisios problemos ir sąlygos , siaubas....
Neteikia paslaugu , o moket reikia, nes sutarti pasirasei. SAKAU NEGALIME INTERNETU NAUDUOTIS , JO TIESIOG NERA... Suprantame, bet saskaita reikes mokes kol sutartis nesibaigs.... fu fu fu
Jau viasat turbūt visoje Lietuvoje visus žmonės apgavo, dabar pakeitė į home 3 pavadinimą.... galvoja apgaus iš naujo.... Nukentėm ir mes. Neinformavo kad baigėsi sutarties laikas, tada padidino abonentinį... nutraukt sutartį ir reikėjo kelių mėn... aišku reikėjo mokėti už tuos mėn kol nutraukėm padidintu tarifu.... aišku... apsnigdavo bliudą... nerodo.... griaustinis .... nerodo....
tv home play/home3 Pati blogiausia televizija ir internetas. Negalima atsisukti filmų, nes norint atsisukti, filmas stringa ištisai ir neįmanoma jo žiūrėti. Jei kanalas HD kokyvės išvis pasvajoti apie atsisukimus.
Apskritai atsukimo funkcija pati blogiausia už tokius pinigus, pastoviai turi perkrauti televiziją jei nori atsisukti. Negali atsisukti tiesioginės laidos. Prie interneto negali būti prisijungę daugiau nei du prietaisai, turi atsijungti jei kitas nori naršyti. Jei lauke smarkiau lija, arba sninga televizija dingsta ir nieko nerodo. Už tokius pinigus tai visiški plėšikai. Kai tuo tarpu kitos televizijos siūlo pasiūlymus už 10€ internetas su televizija ir niekada tokių problemų nebuvo.Neprasidekt su šia televizija, nes pas įrašai sutartį dviems metams, bet tuo nesibaigia. Pas įrašai kaip nuosprendį visam gyvenimui. Pasirodo tai minimalus terminas kuris nesibaigia su dvejų metų trukmė. Po to prasideda mistinė sutartis su didesne kaina. Vienu žodžiu jie malonus tik tiek kol pas įrašai sutartį paskui pasibaigia žmoniškumą.
Košmaru košmaras, mano mama atsisakė pries1m išsiuntė kortele, taip ir paliko, o kai nuėjo į banką su kitais reikalais, paaiškėjo kad jie visus metus dar atskaitinejo pinigus, užblokavo sąskaitą banke ir paskambino į dabar jau home 3 bet tenn aferistų aferistai, sako. Mes kortelės negavom, todėl ir atsakitom pinigus, bet mama sako kaip jus galit juk nėra jokių sutarčių pratęsimo ir kortele registruotų paštu išsiųsta, sako jie kad jus ne i ta paštą nusiutet, bet klausykit apsurdu pasurdas..... Mama tai negavo atgal kortelės, vadinasi jie paėmė, tik stumia..... Vienu žodžiu nėra žodžių kažkokie be sąžinės ir sąramos iš seno žmogaus pinigus pelnosi........
Košmaru košmaras, mano mama atsisakė pries1m išsiuntė kortele, taip ir paliko, o kai nuėjo į banką su kitais reikalais, paaiškėjo kad jie visus metus dar atskaitinejo pinigus, užblokavo sąskaitą banke ir paskambino į dabar jau home 3 bet tenn aferistų aferistai, sako. Mes kortelės negavom, todėl ir atsakitom pinigus, bet mama sako kaip jus galit juk nėra jokių sutarčių pratęsimo ir kortele registruotų paštu išsiųsta, sako jie kad jus ne i ta paštą nusiutet, bet klausykit apsurdu pasurdas..... Mama tai negavo atgal kortelės, vadinasi jie paėmė, tik stumia..... Vienu žodžiu nėra žodžių kažkokie be sąžinės ir sąramos iš seno žmogaus pinigus pelnosi........
Jei internetas išvis yra, tai greitis nei iš tolo nepanašus į pažadėtą sudarant sutartį.
Dėl nekokybiškų paslaugų teikimo nutraukiant sutartį, "padovanos" visą tau nerikalingą įrangą už dvigubai didesnę nei rinkos kainą, pavadinę tai lengvatomis. Na ir išrašys sąkaitą už lengvatas, kuriomis tu nepasinaudojai. Ir tai padarys tik po 30 dienų - t.y.kiek įmanoma ilgiau vilkins savo nekokybiškų paslaugų sutarties vykdymo nutraukimą.
"Mulkio" mokesčio suma nutraukiant sutartį - maždaug metinio abonentinio dydžio. Mano atveju 294 EUR.
Apie televiziją ir jų deklaruojamus laidų atsisukimus tyliu išvis...
Linkiu visiems niekada su jais nesusidėti ir kitiems patarti bėgti tolyn Home3 vardą išgirdus (Viasat, TV play, ar dar kokį kitą, kurį susigalvos neapsikentę nuolatinių klientų skundų).
Ka kiti rašo gryna tiesa, jeigu būčiau žinojusi kas manęs laukia niekada su jais neprasidečiau. Programos neidomios, vienas per ta pati, nera ką žiūreti, videoteka jau 4metus nesikeičia.
Mokestis nuo 10e išaugo iki 31e(suapvalinau suma), o žiūreti nera ka. Baigsis sutartis net negalvodama nutrauksiu. Čia rašau tiems kas planuoja sudaryti su jais( HOME 3) sutarti, veliau tikrai pasigailesit. Prieš tai pasiskaitykit komentarus, aš to nepadariau ir labai gailiuosi????????????
Gal kas nors turi patirties kaip greiciau nuo ju atsisakyti...?
Sveiki
Norejau pasidalinti patirtimi su Home3 dabar jau pavadinimu,anksciau buvo Viasat.
Turit vis dar reikalu su jais,tai patariu begti nuo ju kuo greiciau.Aferistu kompanija!!!
Patys pasiraso Uz klientus sutartis.Patys nutraukis transliacija neva negauna menesiniu apmokejimu,tai daro tam,kad papildomai uzdirbtu nuo kliento Uz signalo aktyvavima.
Home3 buvęs Viasat, kai tik audra ar lija stipriau lietus, nutruksta visos programos. Taip ir ivyko vakar, skambinau i centrą , laukiau virs 30 min, niekas neatsake. Atstačius i gamyklinius nustatymus, veikia. Bet tai jau pripilde visas kantrybes ribas. Kadangi vyksta tai daznai vis kokia nors problema, pvz, neatsuka dabar praėjusių laidu, ir yai pastoviai, ijungus nerodo meniu programų informacijos, galiu rasyti ir rasyti. Todel nutrauksiu sutarti su home3 kompanija.
Rašyti komentarą
Daugiau pranešimų