2010 m. gruodžio 20 dieną telefonas „HTC Desire“ priduotas atlikti garantinį remontą dėl ekrano gedimo į „Mobiliųjų technologijų garantinį centrą“ (toliau – MTTC), adresu Žirmūnų g. 2. Po kelių savaičių skambučiu informuota, kad taisymas bus mokamas, nes ant ekrano rastas įtrūkimas – tai ne garantinis gedimas. Atsiųsti įrodymą – įsikilimo nuotrauką – nebuvo pasiūlyta. Ekrano keitimo kaina – 50Lt. Nors ir netikėjau, kad telefonas galėjo patirti sutrenkimą (jį labai saugojau), bet sutikau mokėti, kad kuo greičiau galėčiau naudotis svarbiu darbo įrankiu. Dar po savaitės gautas pranešimas apie sutaisytą telefoną. Atėjęs jo atsiimti, buvau nustebintas: kaina – 550 Lt! Paprašiau išsiaiškinti situaciją. Kitą dieną sulaukiau skambučio iš MTTC – pasirodo įvyko klaida: dėl valiutų konvertavimo (taisymas vyksta Latvijoje), buvau informuotas apie klaidingą kainą. Tikroji – 550 Lt. Tai beveik pusė telefono kainos – ekranas tokios sumos kainuoti negali! Pasiūlytos dvi alternatyvos: arba sumokėti 550 Lt, arba telefonas bus išsiųstas į Latviją, kur bus įdėtas senasis susikilęs ekranas. Paprašiau grąžinti telefoną su gedimu. Dar kitą dieną sulaukiu skambučio, sakančio, kad siųsti telefono atgal negalima, peržiūrėti visi kaštai, taisymo suma sumažinta iki 150 Lt. Beveik 4 kartus! Valio! Tačiau, pasirodo, telefonas yra kažkur Kaune. Kodėl jis keliauja po visą Lietuvą, man niekas neatsakė. Po dar kelių dienų sulaukiu skambučio, sakančio, kad visgi taisykla persigalvojo. Už 150 Lt remontas atliekamas negali būti, todėl telefonas siunčiamas į Rygą. Po dar kažkiek laiko jo sulauksiu su senuoju ekranu.
Įrodymo apie negarantinį gedimą negavau net ir paprašęs. Ar yra ką slėpti?
Rezultatai:
• Kasdieniai skambučiai iš MTTC, informuojantys vis apie kitą mano telefono taisymo kainą bei besikeičiančią jo lokaciją;
• Taisymo centras, neapsisprendžiantis dėl savo įkainių ir noro uždirbti;
• Ekrano skilimo fakto niekas įrodyti nenori. Ar jis tikrai įskilęs? O gal po tiek vežiojimų pirmyn-atgal buvo dar labiau sugadintas? (pirmąkart atėjęs jo atsiimti, mačiau tiesiog suvyniotą į popierių);
• Esu mėnuo kaip be išmaniojo telefono, kuris mano darbo specifikai yra ypač reikalingas.
Toks elgesys su klientais ir nekokybiška vadyba negali kelti pasitikėjimo įmone, kuri atlieka popirkiminį aptarnavimą. O šis labai svarbus klientų lojalumui. Ar kitas mano telefonas bus HTC? Nesu tikras. Ar norėsiu kitą telefoną pirkti iš Omnitel? Abejoju. Ar bet kurį kitą sugedusį telefoną nešiu taisyti į „Mobiliųjų telefonų techninį centrą“? Tikrai ne.
Skaitytojų komentarai
Tikra neteisybe. Gal paieskok naujo telefono skelbimuose?
viena syk nunesiau ir daugiau nesiruosiu kazkokius kliedesius pavare ,2 menesius nokia taise ,isvadoj teko pirkt kita telefona nes tipo vandeniu sulietas ir sutaisyt neimanoma
papasakosiu savo istorija su MTTC:
MTTC omnitel garantinis centras aferistai MTTC omnitel garantinis centras prieme garantiniam remontui mobiluji telefona del nekokybisko veikimo , po apziuros jis buvo grazintas visiskai neveikiantis ir pripazintas negarantiniu. akivaizdziai telefonas buvo sugadintas apziuros metu, bet sito negalejau irodyti net su nemaisto prekiu inspekcijos pagalba (susimoke jie ten su tokiais garantiniais centrais). Daugiau gyvenime nenoriu su jais reikalu tureti kaip ir su paciu Omnitel!!!!1. MTTC aptarnavomo centre neabejotinai dirba sukciaujantys nekompetetingi zmones.
2. Nemaisto produktu inspekcijos darbuotojai visiskai nesistengia ginti vartotoju teisiu, nesuprantu uz ka jiem yra mokamos algos?? akivaizdziai nelogiskoje situacijoje pateikia teigiamas isvadas garantiniu centru naudai.
As dar turiu beda. Esu nuneses Nokia X6 su rysio problema ir dar iki siol neatgaves. Vietoj to, kad pakeistu Antenos moduli (jis keiciasi visas), tai pasako kad pakeistas, o istikruju jo nieks nei isarde. Buvau specialia ibrezes nagu, tai po taisymo toks ir likes. Dabar del tel. rysio nebuvimo, sako reikia keisti visa plokste. Kazkoks bredas! Manyciau jog reikia kreiptis i kokia laida "KaKaDu" ar kita pasiepiancia programa, tegul parodo, kaip dirba.
Taigi, jei taisote, issaugokite visus parasymus (zinutes) ir palikite savo telefone zyme!
Sveiki,
Man žinok ta pati situacija, nesuvokiu kaip galėjo ekranas sugest, nes jokių įtrūkimų nėra. Galvoju jiems pist protą kad gamintojo brokas, kaip patartum elgtis?
Parasyk pastu edviuxz@gmail.com
Ir aš girdėjau apie MTTC ne kokių atsiliepimų. mano uošviai nupirko HTC telefoną savo 15 metų dukteriai, ir jis sugedo, nebegalėjo išsiųsti žinučių. Nunešė į Omnitelį (iš ten buvo pirktas tas telefonas), kaip su darantiniu, kad pataisytū, po kelių dienų, paskambino, kad gedimas negarantisnis ir taisymas kainuos 500 Lt. Uošviai nesutiko, ir paprašė grąžinti atgal tą telefoną. Kai grąžino jį, mergaitė apie gedimą pasiskundė savo 16-mečiui draugui, tai jis per pusdienį sutvarkė tą telefoną, ir nieko nekainavo. Nereikėjo jokių 500 L. :)
S.m. liepos 5-a diena pridaviau garantiniam taisymui telefona "Huway 8500"Klaipedoje MTTC. Skambinau i centra noredamas suzinoti kada bus sutaisytas pasake ,kad pakeis telefona i nauja ,taciau negauna ju is gamyklos.Paskaites komentarus jauciu,kad busiu apgautas.Patarkite ka daryti nejaugi galima taip apgaudineti zmones.
Turiu telefona Nokia X6.Nuo pirkimo dienos prasidejo problemos su atsiliepimu i skambucius.Budilnika neidavo isjungti-turedavau isjungt telefona visai,kad nutiltu.Taise ,gal kita programa instaliavo,nezinau.bet vel tas pats kartojosi,kol galiausiai pradedavo kaist akumuliatorius pokalbiu metu. Pradejo pats atsijungineti,pats sau skambinti.Nunesiau i mobili linija taisykla-isveze i MTTC,keite 2 korpuso dtales,dar kazka dare.Po remonto pats isijungdavo kelis kart per para-jau kitoks gedimas atsirado.Nunesiau i taisykla ir uzpildziau prasyma keisti nauja telefona.Paskambino ir pasake -kad telefonas yra mechaniskai pazeistas-nuplesti kazkokie akumuliatoraius kontaktai telefono viduje-panaikino garantini ir pasake,kad jei nori ,kad sutaisytu-kainuos 500 lt.Telefono garantija 2 metai,o po metu naikina garantija.Tiktra sukciu kompanija,pasirodo Nokia X6 yra neatidirbtas modelis ir labai genda ,tad jie turi dideliu nuostoliu del ju, o kas nori eiti i backa.Kad telefonas sugadintas ju dirbtuveje irodyti neimanoma, nors jis gedo nuo pirmos dienos.Tie remonto centrai iskaiciuojant ir MTTC dirba kompanijom,bet ne zmonem .Jie gauna dovas, gal kelioes isperka-ir teisybe rasti bulviu salyje neimanoma
Siandien sudauziau savo htc desire z vidini ekrana. nunesiau i mobili taisykla, sake kad uz 200-300 sutaisytu, ar verta ten taisyt? gal kur geriau paieskot ar i ta mttc kreiptis?
Pirkau tel. Pries pusantru metu samsung klaipedoje elektro markt. Pard. Buvau apgauta parduotuves ideta neorginali baterija. Tel.pradejo vis daugyn strigt. Nunesus i garantini aptar. Pasake kad neorginalas baterija. Nuejau i pard. Pasakiau kad pries pusantru metu apgauta tik sendien suzinojau. Parduotuve paziurejus i remonto israsa pasake kad nera meistru parasyta kad batareika neorginali. Gryzau atgal priemeje man negalinti duoti tos dalies kur parasyta kad neorginali batareika. Ji turi likti pas jos. Parduotuvej vel gaunu atsakyma kad jie nekalti reikejo ziureti kaip pirkau. Is kur gali senesnio amziaus zmogus zinot kad jie apgavo ir sudejo neorginala. Zodziu bukit atydus ir nusipirkus brangu daikta niekam nebepasiskusi.Ir niekas nei kalbetis nenori padaro zmogu pati kaltu.
Sveiki, kaip smagiai mano telefoną remontuoja.
2015.11.05
10:30 Priimta MTTC, laukia eilėje
2015.12.03
11:43 Perduota technikui
2015.12.04
08:37 Laukiama užsakytų detalių. Iki 21-30 d.
2015.12.04
14:54 Laukiama užsakytų detalių. Iki 21-30 d.
2015.12.07
08:39 Laukia dalių užsakymo
2015.12.11
21:11 Užsakytos reikiamos dalys, gali užtrukti 3-14d.
2016.01.12
11:07 Ruošiama užklausa gamintojui
2016.01.25
14:50 Išsiųsta užklausa gamintojui
Pasiskaičius jūsų komentarus, kažkaip gimsta mintis, kad aš to telefono taip pat gražiuoju neatgausiu.
O man tai išvis MTTC pakeite gal 10 detaliu, kai reikėjo galini stikla ir korpusa pakeist. Tai pakeite ir garsiakalbi ir priekini stikla. Ka aš durna ir nematau, kad sveikas tas ekranas, kad garsiakalbis veike. JOkio atsiklausimo nieko. Savivaliauja kaip turi buti, šita firma. Nesuprantu kaip galima šitaip dirbti!!
Man irgi cirkai su jaus. Pridaviau kad android sistema atstatytu nes po naujinimo persikraudineja telefonas pastoviai, tai jie ji arde. O huawei mate 7 taip lengvai neissiardo nes integruoda baterija. Padare skyle galiniame dangrelyje ir sulankste bangom visa. Ir bande grazint nesutaisyta o tik dar labiau sugadinta. Nemiau ir grazinau atgal. Atsiunte vel parase kad gedimu nerasta. O del tel remo sugadinimo parase kad turesiu iroditi kad jie sulauze. Cirku cirkas. Pirmineje apziuroje kai priiminejo parase pmulkus ibrezimai. O dabar po antro grazinimo jau ziuriu internete prirasyta visas sakinys imusimu, itrukimu ir t.t. Parasiau omniteliui prasyma kad pakeistu nauja, Ziuresiu kuo cia baigsis. Nenusileisiu iki galo.
Na va.Ir man šiuo metu yra problemų su tuo Omniteliu ir mttc.Lg telefonas sugedo,rodė tik juodą ekraną ir lg logotipą.Nunešiau į omnitelį,sako neškit į varlę.Nunešiau į varlę garantiniam taisymui.Sutvarkė,viskas puiku,aš laiminga,telefonas pagaliau veikia.Tačiau 3čią dieną po taisymo jis pradėjo kažkaip mirgėt,kol galiausiai vėl išsijungė (ta pati probema kaip ir 1 kartą).Su tėčiu nuvažiavom į omnitelį ir pradėjom aiškintis,tikėjomėskad pakeis į kitą telefoną,bet jie vistiek savo įrodinėja,kad "nieko negalim padaryt",tai jei garantinis..tai prašau ir tvarkykit.O ne tai,kad nenaudoju telefono ir dar 6,daugiau mėnesius reikia mokėt.Tada jie bandė įrodinėti,jog čia galbūt gavo drėgmės,nes stikliuko kampas minimaliai įskilęs..Bet juk..kaip PER 3 DIENAS..3čiai dienai įpusėjus jis galėjo gaut drėgmės..o juk pati iš namų nebuvau išėjusi.Gerai.Vaažiuojam į varlę.Ten viską ppasakojom kokia yra situacija..o tas pats vyras pasižiūrėjo ir pasakė "Čia drėgmės tikrai negali būti,nes stikliukas neįdaužtas,o tik įskilęs minimaliai,pačiam ekrano kamputį,drėmė negalėjo čia patekt.Tada išgirdom,kad už 2trą kartą reikės mokėti (už taisymą)..bet juk GARANTINIS..koki dar mokėjimai..čia yra nesamonė visas šitas reiklas.Reikalausiu normalaus,VEIKIANČIO telefono.O ne,kad kas 3dienas vežt taisyt,atgal jį gaut po savaitės ar kelių,o tas savaites sėdėt be telefono,ir DAR MOKĖT UŽ JĮ NORS NENAUDOJI
Vava perskaicius Mindaugo komentara, pamaciau labai panacia situacija: Jums nors rase kad laukia,laukia detales, o man jau beveik menesis laiko jokio įraso, jau skambinau visur kur tik galėjau: itruko stikliukas, kadangi telefonas buvo draustas tai pasinaudojom draudimo paslauga ir manau veltui, nes stiliuko pakeitimas ar jo atsiuntimas pasirodo tokio masto problema sitam servisui, kad gali uztrukti 2-3 men. Apsurdas. Geriau buciau naudojusis su iskilusiu.....
nu ir as laukiu jau pusantro menesio kol atsius kazkokia detale nes sugedo kamera, kekviena karta paklausus, detale sako bus mazdaug po desimt dienu, ir taip kas savaite fainiai
Rašyti komentarą
Daugiau pranešimų